Ambient

Ambient

wtorek, 31 lipca 2012

#13 kolczyki sutasz

Stare przysłowie mówi, że szewc bez butów chodzi, a ja ostatnio bez kolczyków.
Wszystko co zrobię, trafia do kogoś innego a ja zostaję bez kolczyków.
Postanowiłam zaradzić tej sytuacji i zrobić coś, co w końcu zostanie u mnie na uszach a pretekstem stał się zakup nowej sukienki.
Kolczyki powstały według mojego projektu i zostały wykonane w technice haftu sutasz, od podstaw ręcznie. Do ich zrobienia wykorzystałam perły swarovskiego oraz koraliki Toho. Z tyłu kolczyki są wykończone filcem w stopniu minimalnym i wyłącznie koniecznym do zabezpieczenia sznurków sutasz.
Kolczyki wraz z biglem mierzą 6 cm
Na życzenie mogę wykonać prezentowane kolczyki w innej kolorystyce.







                            A tutaj na zdjęciu w komplecie z sukienką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz