Ambient

Ambient

sobota, 20 października 2012

# 23 kolczyki sutasz

Dawno mnie tu nie było, ale to wcale nie znaczy, że próżnowałam. Nowe prace sutaszowe powstawały a ja postanowiłam zainwestować trochę czasu w fotografię i inne formy pracy z koralikami. Pierwszym efektem mojej nieobecności są zdjęcia, które mam nadzieję, że prezentują lepiej piękno biżuterii staszowej a przede wszystkim oddają bardziej wiernie kolory.
Z zaległych prac przedstawiam kolczyki wykonane od podstaw własnoręcznie, według autorskiego pomysłu, w technice haftu sutasz. Do ich wykonania wykorzystałam kryształy i perły swarovskiego, koraliki Toho oraz fire polish. Kolczyki są w kolorystyce bladego, brudnego różu oraz srebra.
Długość kolczyków wraz z biglem 8,5 cm.
Bigle srebro próby 925.
Prezentowane kolczyki, dzięki swojej kolorystyce, pięknie wyglądają i rozświetlają twarz. Mogą stanowić element biżuterii ślubnej.
Poniższy wzór można wykonać w innej, dowolnej kolorystyce, co sprawi, że zyskają nowy, niepowtarzalny wygląd.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz