Ambient

Ambient

piątek, 26 czerwca 2015

# 115 Wymianka z okazji Dnia Dziecka

Niestety jestem trochę zapóźniona we wpisach, ale tak to jest kiedy na głowie praca, dom i dziecko i wszystko jest ważne i wszystko jest na już.
W jednej z sutaszowych grup na FB nasza adminka zorgnizowała nam wymiankę z okazji Dnia Dziecka. Każda z nas otrzymywała od anonimowego darczyńcy prezent oraz szykowała dla wylosowanej osoby prezent, według załączonych instrukcji.
Ja otrzymałam bransoletkę (tak sobie zamówiłam) i całe pudełko różnego rodzaju "przydasi". Moja paczka wyglądała tak:



Sama bransoletka prezentuje się następująco:


Jestem bardzo zadowolona z prezentu. Bransoletka prezentuje się wyśmienicie. Bardzo dziękuję mojemu darczyńcy - Emilka B-m :-)


Ja przygotowałam wisiorek ( takie było życzenie osoby, którą obdarowywałam)





1 komentarz: