Ambient

Ambient

niedziela, 10 lutego 2013

#36 kolczyki sutasz

Na początku chciałam powitać na moim blogu obserwatorów. Bardzo mi miło, że chcecie wiedzieć co jest u mnie na warsztacie i co w związku z tym powstało. Liczę na Wasze komentarze, wszystkie, nawet te ze słowami krytyki, bo pozwolą mi one na poprawianie błędów.
A dzisiaj prezentuję kolczyki wykonane wtechnice haftu sutasz, które niestety się wyczekały z pokazaniem, ponieważ były już zrobione w starym roku, jako prezent dla mojej mamy pod choinkę. Do ich zrobienia użyłam sznurków sutasz w kolorze beżowym oraz pięknym, świecącym, miedzianym oraz kryształki swarovskiego, taśmę z cyrkoniami i koraliki Toho. Kolczyki powstały według autorskiego pomysłu i zostały od podstaw, własnoręcznie uszyte. Z tyłu kolczyki wykończyłam filcem, w stopniu tylko i wyłącznie niezbędnym do zabezpieczenia sznurków sutasz. Po raz pierwszy jako mocowanie kolczyków, wykorzystałam sztyfty. Kolczyki mierzą 3,5 cm długości.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz