Ambient

Ambient

niedziela, 9 marca 2014

# 66 kolczyki sutasz

Nawiedził mnie ostatnio kolor fioletowy. Ja już tak mam, że jak przyczepi się do mnie kolor, to powstają w nim moje twory i często zaczyna on gościć w mojej szafie. Teraz mam tak z fioletem.
Poniżej przedstawiam Wam dwie pary kolczyków. Obydwie oczywiście z fioletem.
Pierwsze jeszcze w tonacjach zimowych. Kolczyki wykonane w technice haftu sutasz, od podstaw własnoręcznie. Wykorzystałam kryształki swarovskiego, koraliki Toho oraz Fire Polish. Od spodu kolczyki zostały podklejone filcem w stopniu tylko i wyłącznie, niezbędnym do zabezpieczenia sznurków.




Drugie kolczyki są w kolorystyce zimnej, ale jak dla mnie, już zdecydowanie wiosennej. Zostały wykonane również w technice haftu sutasz, ozdobione kryształkami swarovskiego, koralikami Toho i Fire Polish. Z tyłu zostały podklejone filcem, w celu zabezpieczenia sznurków sutaszu.







2 komentarze: